Nissan Patrol Y61 GU
27.02.2022Toyota Land Cruiser 120
19.09.2023Клиентът посети нашия Gladiator Offroad Technik – център с желанието за повдигане на автомобила 4 инча и монтиране на солидно допълнително оборудване.
Монтирахме комплект усилено окачване на OLD MAN EMU – Австралия от най-новата серия BP-51 с байпас технология и с повдигане от 4 инча (100мм) . За разлика от повечето други регулируеми амортисьори, които предоставят регулиране само на компресията, серията BP-51 позволява независими настройки както при отваряне, така и при компресия, като по този начин предлага най-доброто в класа си персонализиране на поведението на автомобила, което може да бъде адаптирано към индивидуалните особености на превозното средство и към условията на пътуването. Докато повечето амортисьори осигуряват стабилизиране само въз основа на потока на течността през буталото, BP-51 предлага алтернативен път от едната камера в другата, около буталото под формата на обходни пасажи (байпаси). Някои течности преминават през буталото, а други обхождат около буталото по допълнителните байпас пасажи.Това дава възможност на амортисьора да предостави най-доброто и в двата варианта – да осигури удобно и комфортно возене по време на нормално шофиране и да даде повече контрол при по-предизвикателни терени. Тъй като в края на всеки ход на буталото се генерира по-голяма стабилизация, буталото забавя хода си при достигането на пълно компресиране или разширяване, като по този начин предотвратява по-резки отклонения при неравности по пътя и позволява на автомобила да абсорбира по-лесно по-големите неравности и препятствия.
– В комплекта усилено окачване освен амортисьорите монтирахме и:
– предни и задни усилени пружини
– кормилен демпфер
– монтажни комплекти за допълнителните съдове на амортисьорите
– биалетки
– напречни щанги
– всички прилежащи монтажни комплекти за монтаж на 4 – инчовото окачване.
Монтирахме предна стоманена броня, която е поцинкована и прахово боядисана с подготовка за лебедка Fab Fours – САЩ. Естествено в бронята инсталирахме и лебедка от най-високия клас на WARN – САЩ от серията ZEON 10S Platinum със синтетично въже и сила на опън 4 535кг.
Монтирахме и задна стоманена броня с подготовка за лебедка на Olympic 4×4 – САЩ със стойка за резервното колело, която се отваряше както хоризонтално, така и вертикално.
В задната броня инсталирахме лебедка WARN от любителската серия Tabor 10K със синтетично въже и сила на опън 4 535кг.
Заменихме съществуващите оригинални пластмасови уширения и прагове със стоманени на американския производител Metalcloack.
За-по голяма проходимост монтирахме и гуми с размери 315/70 R17 на Cooper Discoverer серия STT PRO – САЩ, които са подходящи за използване в съотношение 80% извън пътя ( offroad ) и 20% на стандартната пътна мрежа.
Те пък бяха монтирани на черни алуминиеви джанти Pro Comp – 7×19 ET-6 в комплект с капачки.
За да предпазим автомобила отдолу монтирахме усилени HD капаци на диференциалите на ARB – Австралия.
В последствие монтирахме и комплект защити с дебелина 6мм, изработени от висококачествен дуралуминий на RIVAL – САЩ, както следва:
– защита под кормилни щанги
– защита под двигател и скоростна кутия
– защита под раздатъчна кутия
– защита под ауспух
– защита под резервоар
За преодоляване на водни препятствия инсталирахме къс Шнорхел.
Като протекция от удари и търкане на предното стъкло на клони, добавихме стоманени въжета тип „ванти” на Smittybilt – САЩ.
За регулиране на километража, изчистване на грешки, оптимизиране на ESP, настройване на раздатката и регулиране на мотора при свободен ход, инсталирахме в интериора модул PROCAL AEV.