Автомобил на месеца: Ford Ranger – Wild Track

Клиентът посети нашият Gladiator Offroad Technik – център, след като беше закупил чисто нов Ford Ranger ® – Wild Track. Желанието му беше, автомобилът да бъде подготвен за интензивни и дълги преходи, както на пътя, така и извън него (off road).
Нашето решение:

  • Комплект подсилено окачване на OLD MAN EMU® – Австралия от серията Nitrocharger sport с повдигане на автомобила от около 50мм.
    Комплектът подсилено окачване за Ford Ranger включва :
    – Предни подсилени пружини с предвидено константно натоварване за броня и лебедка.
    – Предни и задни подсилени амортисьори от серията Nitrocharger sport.
    – Задни подсилени ресьори.
    – Полиуретанови тампони за ресьорите.
    – Гресируеми федершекели
    – У-болтове и монтажен комплект.

  • Предна стоманена броня Deluxe® на ARB® – Австралия, която е с интегриран булбар и подготовка за лебедка.В бронята монтирахме лебедка от любителски клас на WARN® – САЩ от  серията Tabor 10K със стоманено въже, ролков водач и дистанционно,която е със сила на опън 4636 кг. На самата броня монтирахме LED светлини ARB ® от серията AR21, които са с 21 брой диоди всяка.

  • Задна стоманена броня ARB ® с теглич, която е адаптирана и пасва с оригиналния парктроник.

  • За висока проходимост „обухме” автомобила с гуми Cooper Discoverer A/T 3 с размери 275/70 R18. Тези гуми са подходящи за използване в съотношение 60% на стандартната пътна мрежа и 40% извън пътя (off road).

  • За още по-голяма проходимост монтирахме и заден въздушен блокаж Air Locker ® на ARB ®, който се включва и изключва посредством компресор. Естествено монтирахме и компресора на ARB ®, модел CKMA12, който освен за опериране с блокажите, служи и за помпане на гуми.

  • За да предпазим автомобила отдолу монтирахме подкартерна защита на Asfir ®