Автомобил на месеца: Wrangler JK

Клиентът посети нашия Gladiator Offroad Technik – център с желанието за повдигане  на автомобила 4 инча и монтиране на солидно допълнително оборудване.

Нашето решение:

  • За целта монтирахме комплект усилено окачване на OLD MAN EMU – Австралия от най-новата серия  BP-51 с байпас технология и с повдигане от 4 инча (100мм) . За разлика от повечето други регулируеми амортисьори, които предоставят регулиране само на компресията, серията BP-51 позволява независими настройки както при отваряне, така и при компресия, като по този начин предлага най-доброто в класа си персонализиране на поведението на автомобила, което може да бъде адаптирано към индивидуалните особености на превозното средство и към условията на пътуването. Докато повечето амортисьори осигуряват стабилизиране само въз основа на потока на течността през буталото, BP-51 предлага алтернативен път от едната камера в другата, около буталото под формата на обходни пасажи (байпаси). Някои течности преминават през буталото, а други обхождат около буталото по допълнителните байпас пасажи.Това дава възможност на амортисьора да предостави най-доброто и в двата варианта – да осигури удобно и комфортно возене по време на нормално шофиране и да даде повече контрол при по-предизвикателни терени. Тъй като в края на всеки ход на буталото се генерира по-голяма стабилизация, буталото забавя хода си при достигането на пълно компресиране или разширяване, като по този начин предотвратява по-резки отклонения при неравности по пътя и позволява на автомобила да абсорбира по-лесно по-големите неравности и препятствия.
    – В комплекта усилено окачване освен амортисьорите монтирахме и:
    – предни и задни усилени пружини
    – кормилен демпфер
    – монтажни комплекти за допълнителните съдове на амортисьорите
    – биалетки
    – напречни щанги
    – всички прилежащи монтажни комплекти за монтаж на 4 – инчовото окачване.

  • Монтирахме предна стоманена броня, която е поцинкована и прахово боядисана с подготовка за лебедка Fab Fours – САЩ. Естествено в бронята инсталирахме и лебедка от най-високия клас на WARN – САЩ от серията ZEON 10S Platinum със синтетично въже и сила на опън 4 535кг.

  • Монтирахме и задна стоманена броня с подготовка за лебедка на Olympic 4×4 – САЩ със стойка за резервното колело, която се отваряше както хоризонтално, така и вертикално.

    В задната броня инсталирахме лебедка WARN от любителската серия Tabor 10K със синтетично въже и сила на опън 4 535кг.

  • Заменихме съществуващите оригинални пластмасови уширения и прагове със стоманени на американския производител Metalcloack.

  • За-по голяма проходимост монтирахме и гуми с размери 315/70 R17 на Cooper Discoverer  серия  STT PRO – САЩ, които са подходящи за използване в съотношение 80% извън                пътя ( offroad ) и 20% на стандартната пътна мрежа.

    Те пък бяха монтирани на черни алуминиеви джанти Pro Comp – 7×19 ET-6 в комплект с капачки.

  • За да предпазим автомобила отдолу  монтирахме усилени HD капаци на диференциалите на ARB – Австралия.

    В последствие монтирахме и комплект защити с дебелина 6мм, изработени от висококачествен дуралуминий на RIVAL – САЩ, както следва:

    – защита под кормилни щанги

    – защита под двигател и скоростна кутия

    – защита под раздатъчна кутия

    – защита под ауспух

    – защита под резервоар

  • За преодоляване на водни препятствия инсталирахме къс Шнорхел.

  • Като протекция от удари и търкане на предното стъкло на клони, добавихме стоманени въжета тип „ванти” на Smittybilt – САЩ.

  • За регулиране на километража, изчистване на грешки, оптимизиране на ESP, настройване на раздатката и регулиране на мотора при свободен ход, инсталирахме в интериора модул PROCAL AEV.